Nieuwe medewerkers gezocht!

Per 1 september 2019 zijn we weer op zoek naar nieuwe medewerkers. Studeer je rechten op HBO of WO niveau, heb je je P gehaald, en lijkt het je leuk om wat praktijkervaring op te doen naast je studie en meer te leren over het huurrecht? Solliciteer dan zo snel mogelijk!

Het Steunpunt Bemiddelingskosten adviseert over bemiddelingskosten en helpt waar nodig bij het terugvorderen daarvan. We hebben namens studenten contact met makelaarskantoren en verwijzen soms zaken naar huurrecht-advocaten om een procedure te beginnen.

De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het opstellen van brieven, advies geven en contact opnemen met makelaars en verhuurders. Je hebt ongeveer 4 keer per maand een dienst van 2 uur en je houdt thuis zaken in de gaten. Daarnaast vergaderen we 1 keer per maand. Al met al ben je per week ongeveer 2 tot 5 uur kwijt.

Solliciteer zo snel mogelijk door een motivatiebrief en CV te sturen naar secretaris@steunpuntbemiddelingskosten.nl. Voor meer informatie en al je vragen mag je naar ditzelfde emailadres mailen!